cz | eng

NC Královo pole Brno

Práce pro Nákupní centrum Královo pole byla velmi zajímavá zkušenost. Poprvé jsme pracovali pro klienta s tak geograficky lokálně zameřenou cílovou oblastí. O to jsme však byli cílové skupině blíže a stali jsme se i její přirozenou součástí. Na čem jsme pracovali?

a) Budování pozitivního obrazu v očích veřejnosti pro NC Královo pole. Ke komunikaci s nájemci NC jsme využívali převážně B2B média. B2C média a sociální sítě jsme pak používali jako komunikační kanály pro zviditelnění CSR aktivit. Dále jsme zajišťovali spolupráci s místními komunitami a organizovali eventy a jejich medializaci.

zehleni1zehleni2

 

Příklad: „Mistrovství Brna v žehlení košil“ Event prezentoval nájemce a zároveň masivně oslovil zábavnou formou zákazníky i média. Mediální zájem přerostl hranice regionu - vítěz soutěže byl pozván jako host do pořadu Show Jana Krause. Výsledek: dosažené AVE 3,4 mil CZK

<< zpět na seznam