cz | eng

ZNOVUOTEVŘENÍ IKEA PRAHA ČERNÝ MOST

Agentura dostala za úkol zajistit komunikaci s veřejností při příležitosti znovuotevření OD IKEA Praha Černý Most po rozsáhlé rekonstrukci. Agentura navrhla pojmout komunikaci netradičně  návrhem pokusit se při této příležitosti o vytvoření a zápis dvou nových českých rekordů: „Největší obchodní dům s bytovým zařízením v České republice“ a Největší švédský snídaňový stůl. Za kreativitu a výsledky eventu jsme získali Českou cenu za PR.

Součástí otevírání byla i slevová akce pro zákazníky, takže bylo jasné, že účast veřejnosti bude vysoká. Na druhé straně mohl být rizikem nežádoucí postoj médií i veřejnosti k akci takového rozsahu. Byl proto připraven krizový scénář, zdravotní a bezpečnostní složky – díky zvládnuté organizaci však nemuselo být nic z toho využito.

Již od brzkých ranních hodin byl ze strany médií projevován zájem o dění před OD, zejména o informace o nocujících zákaznících. V průběhu dopoledne byla proto průběžně vydávána krátká sdělení o průběhu akce.

Před slavnostním otevřením obchodního domu byla uspořádaná tisková konference, které se zúčastnilo vybraných 32 novinářů.

Během 24 hodin od znovuotevření obchodního domu bylo publikováno 21 článků v online médiích, 5 článků v tištěných médiích, reportáž ze znovuotevření obchodního domu běžela také v hlavní zpravodajské relaci televize NOVA a v rozhlase, vše ve zcela pozitivním duchu.

Zájem o akci pro prvních 500 návštěvníků (slevové poukazy) předčil veškerá očekávání: 2 miliony korun si návštěvníci rozebrali za 15 minut. Počet návštěvníků dosáhl v obou pražských obchodních domech v poledne téměř 10 tisíc! Mnozí zde čekali celou noc, a přesto neztráceli dobrou náladu.

Součástí prvního dne byl i bohatý doprovodný program. Na závěr oslav byl pro zákazníky připraven snídaňový švédský stůl, který byl komisařem uznán za největší v České republice, a byl tedy zapsán do České knihy rekordů.

Byla vydána tisková zpráva o získání dvou nových českých rekordů.

Přehled dosažených výsledků s důrazem na dopad projektu, na podnikání, obchodní výsledky a reputaci zadavatele.

Rekordní návštěvnost, rekordní tržby, doživotní zápis do České knihy rekordů hned se dvěma novými rekordy, získání prestižního titulu Rekordman roku v kategorii Reklamní rekord, jehož slavnostní předání se uskutečnilo na galavečeru pořádaném agenturou Dobrý den Pelhřimov v červnu 2012.

Na žádost klienta bylo počítáno AVE: dosažená hodnota byla 9 744 498 Kč.

Všechna média, včetně bulvárních, informovala o akci jako o zvládnuté a pozitivně.

<< zpět na seznam