BYLI JSME OCENĚNI ČESKOU CENOU ZA PR!
9.6. jsme si slavnostně přebírali pomyslného Oskara v Public Relations - Českou cenu za PR. Zaujali jsme v jedné z nejobsazovanějších kategorií - Social responsibility and Philantrophy - s projektem "Turistické značení pro vozíčkáře".
Náš klient, společnost HARTMANN – RICO (největší výrobce zdravotnických prostředků v ČR), se dlouhodobě ve svých sponzorských aktivitách orientoval na postižené sportovce – konkrétně na špičkové tenisty – vozíčkáře. Sponzorské aktivity byly zastřešeny sloganem – Pomáháme vítězit. Agentura po důkladné analýze navrhla klientovi zacílit sponzorské aktivity na podstatně širší skupinu - tělesně postižené občany upoutané na vozík. Hledali jsme způsoby, jakou formou tento cíl naplnit. Nakonec se zrodil ambiciózní nápad – vytvořit systém turistických tras a značení pro vozíčkáře. V průběhu realizace se podařilo tento projekt rozvinout do té míry, že Klub českých turistů požádal agenturu Bílý Medvěd PR o spolupráci a v České republice tak byl zahájen oficiální proces značení turistických tras pro vozíčkáře. Tato vrstva značení je definitivně začleněna do celostátního procesu budování a značení turistických tras, včetně zákresů do turistických map a dalších elektronických mapových systémů.
Letos se jednalo o čtvrtý ročník soutěže Česká cena za PR a v rámci jednotlivých kategorií rozhodovala porota složená z předních odborníků na Public Relations. Bílý Medvěd PR si za dobu existence soutěže odnesl již dvě ocenění - v roce 2007 to bylo za projekt "Autolékárničky Hartmann-Rico."
Bílý Medvěd také zůstává jedinou mimopražskou agenturou, která si odnáší tato prestižní ocenění.
Spojením s KČT se vytvořila dlouhodobá příležitost i pro další podnikatelské subjekty se sociálním cítěním – mohou se na výstavbě tras podílet, jejich logo bude uvedeno na oficiálním značení sponzorované trasy a touto činností získávají velký prostor k další medializaci sebe i projektu.
Proto Vás zveme k další spolupráci na tomto projektu!
<< zpět na seznam