TZ | 3M ČESKO | ZMĚNY VE VEDENÍ 3M ČESKO
Praha – Ve společnosti 3M Česko, která má na svém kontě více jak 50 000 inovativních produktů, dochází k obměnám na postech šéfů dvou divizí a v marketingu. Hlavním úkolem nově obsazené pozice Corporate Marketing & Public Affairs Manager bude intenzivně pracovat na zviditelnění značky 3M mezi koncovými zákazníky.
Tomáš Chytil má od dubna na starosti korporátní image 3M
Do české pobočky společnosti 3M přichází Tomáš Chytil z dentální divize 3M ESPE, kde od roku 2003 pracoval na různých marketingových pozicích, naposledy jako European Marketing Manager v německém Seefeldu. V české pobočce bude zastávat pozici Corporate Marketing & Public Affairs Manager. Zde bude usilovat o integraci současných marketingových aktivit z pohledu korporátního image. "Mým strategickým úkolem je zvýšit povědomí o značce 3M mezi širokou veřejností v České republice," řekl ke svému jmenování Chytil. Při tom mu bude pomáhat nově vybraná agentura Bílý Medvěd PR. Má za sebou studium oboru Mezinárodní obchod na Vysoké škole ekonomické v Praze a MBA program na Vrije Universiteit v Bruselu. Před nástupem do 3M působil jako Brand Manager pro Pilsner Urquell ve Velké Británii. Tomáš Chytil je ženatý a má dvouletého syna. Mezi jeho koníčky patří sport v čele s plážovým volejbalem.
Nový šéf přes komerční grafiku a displeje: Aleš Maxa
Jednu z důležitých obchodních divizí ve 3M - Display and Graphics, pod kterou spadají například projektory, reklamní grafika čí výrobky pro bezpečnost v dopravě, nově vede Aleš Maxa. Jeho úkolem bude pokračovat v plnění cílů prodeje a marketingu v tomto odvětví a dalším rozvoji divize. Dříve působil v poradenských společnostech Roland Berger Strategy Consultants a Deloitte, svět reklamy poznal při práci v OgilvyInteractive. Má za sebou studium na Mendelově zemědělské a lesnické univerzitě v Brně a dále mezinárodní obchod na Universität Wien. Aleš Maxa je ženatý a má ročního syna. Ve volném čase se věnuje rodině a myslivosti, společně s rodinou rád cestuje.
Od zubních plomb k telekomunikacím
Divizi Electro and Communications, která vyrábí materiál pro vysokonapěťové rozvody nebo komponenty pro optické sítě nově vede Ondřej Topinka. Přechází zde z vedoucí pozice dentální divize 3M ESPE Dental Products, na které jej střídá Šárka Váchová. Ondřej Topinka je absolventem Provozně ekonomické fakulty České zemědělské univerzity v Praze, v současnosti dokončuje studium MBA na Masarykově ústavu vyšších studií. Ve společnosti 3M Česko začal pracovat před 8 lety po ukončení studia. Ze sportů si oblíbil box a rád cestuje.
Šárka Váchová byla na vedoucí pozici dentální divize povýšena z pozice její marketingové šéfky. Od roku 2009 měla navíc na starosti korporátní marketing a vztahy s veřejností. Vystudovala Vysokou školu ekonomickou v Praze, specializace Komerční právo a Komerční komunikace. Zkušenosti začala sbírat již během studia zejména v marketingu, hned po škole ji čekalo zaměstnání u 3M Česko. Má ráda kolektivní sporty.
O společnosti 3M 3M je výrobní společnost působící v řadě oblastí po celém světě: za použití jejích špičkových technologií vzniká na 50 000 různých produktů a výrobků pro kancelář, komerční grafiku, elektro a telekomunikace, zdravotnictví, automobilový průmysl či bezpečnost a ochranu. 3M je nadnárodní společnost, jejíž divize vzájemně spolupracují na vývoji, výrobě a marketingové podpoře všech produktů. 3M v číslech Celosvětový prodej: 25, 269 milliard USD Mezinárodní prodeje (mimo USA): 16,090 milliardy USD (64 % celkového objemu prodeje) Ve Spojených státech 29 poboček Zastoupení ve více než 60 zemích - 35 poboček s výrobními závody, 34 laboratoří Výrobky 3M se prodávají ve 200 zemích světa Více než 79 000 zaměstnanců celosvětově – tým 7 000 výzkumníků, z toho 3700 v USA 145 výrobních závodů po celém světě 169 míst s obchodním zastoupením po celém světě 3M v České republice Prodeje v roce 2008: 1, 145 miliard Kč 100 zaměstnanců Sídlo obchodního zastoupení v Praze
<< zpět na seznam