BÍLÝ MEDVĚD PR NA SHORTLISTU ČESKÉ CENY ZA PR HNED VE DVOU KATEGORIÍCH
Bílý Medvěd PR, jediný mimopražský člen APRA, prošel prvním kolem hodnocení porotců hned ve dvou kategoriích: Corporate Responsibility a Philanthropy a v kategorii Medicína/Farmacie.
S projektem "Turistika pro všechny" Bílý Medvěd postoupil do druhého kola hodnocení odbornými porotci. "Letošní rok bylo do České ceny za PR přihlášen rekordní počet projektů, proto uvedení na shortlistu vnímáme jako významný úspěch," komentovala Pavla Střechová, ředitelka agentury Bílý Medvěd PR.
Turistika pro všechny je projektem Bílého Medvěda PR, který byl ve své první fázi navržen jako CSR projekt pro HARTMANN-RICO. Tento projekt si klade za cíl zmapovat a označit turistické trasy vhodné pro lidi, kteří jsou odkázání na invalidní vozík. Turistika pro všechny je zaštítěna i Klubem českých turistů.
První budou umístěny v okolí Brna v Mariánském údolí a budou označeny logem partnera trasy. Značky s jejich logem zde budou minimálně 30 let, což je garantovaná životnost turistického značení.
<< zpět na seznam