cz | eng

Případové studie

Jedinečná online akademie chce zastavit kritický úbytek účetních

Jedinečná online akademie chce zastavit kritický úbytek účetních

Cílem projektu Svobodná účetní byla propagace vzdělávací akademie pro účetní na sociálních sítích. Akademie Svobodná účetní je tříměsíční online kurz o devíti vzdělávacích modulech, kdy se účetní naučí pracovat s účetním programem a kurz zakončí závěrečnou zkouškou, při níž získají certifikát od Svazu účetních.

 

číst více
Draci s konzervami jsou charitativním trhákem roku

Draci s konzervami jsou charitativním trhákem roku

S naším klientem Tesco, se kterým pracujeme především na CSR projektech, jsme natočili video, které mělo podpořit a motivovat zákazníky Tesco k tomu, aby nakoupili (buď přímo v obchodech v den Sbírky potravin nebo online) trvanlivé potraviny a drogistické zboží, a věnovali ho potřebným. V kampani jsme využili sportovce –Baseballový tým Draci Brno, mnohonásobné mistry ČR v baseballu.

číst více
Z obyčejného molitanu Panem Žetonkem - miláčkem národa!

Z obyčejného molitanu Panem Žetonkem - miláčkem národa!

Pro našeho klienta Tesco pracujeme především na CSR projektech, a jedním z nich je program Vy rozhodujete, my pomáháme. Kromě Media Relations a Eventů se v tomto programu věnujeme i samotné kreativitě a podpoře celého projektu. Když jsme dostali zadání vymyslet něco, co přijme zákazníky Tesco k tomu, aby hlasovali pro projekty ze svého okolí, volba byla jasná.

číst více
Kociánka stoletá v knize, divadle, ve filmu, v katedrále i na sociálních sítích

Kociánka stoletá v knize, divadle, ve filmu, v katedrále i na sociálních sítích

Centrum Kociánka v Brně, zařízení poskytující sociální, zdravotní a vzdělávací služby lidem se zdravotním postižením slavilo 100 let od svého založení. Agentura Bílý Medvěd navrhla a zrealizovala kampaň, která oslovila širokou veřejnost v Jihomoravském kraji. 

číst více
Z krizové komunikace hvězdné mediální téma

Z krizové komunikace hvězdné mediální téma

Pro klienta Volarik Capital jsme v rámci běžného komunikačního toku médiím rozeslali tiskovou informaci o chystaném Vinařském plese, kde jedním z bodů programu byla, stejně jako v předchozím roce, soutěž v natahování vína koštýřem. Média tuto informaci ve svých přílohách, věnovaných pozvánkám na akce, zveřejnila, což bylo hlavním posláním této tiskové zprávy. Avšak jediný telefonát akci proměnil v celostátní mediální hvězdu, o které se psalo a mluvilo následujících 14 dní...

číst více
Reakce na propouštění Zetoru

Reakce na propouštění Zetoru

O co šlo? Dne 17. 12. 2018 se začala v médiích objevovat zpráva o tom, že brněnský Zetor propustí 250 lidí. V tom jsme hned spatřili příležitost pro našeho klienta – společnost Edwards, který pro brněnské opravárenské centrum hledá právě zaměstnance z oblasti strojírenství.

číst více
Stazujeme.cz

Stazujeme.cz

Pro Evropskou komisi jsme navrhli a realizovali kompletní online marketingovou a PR strategii na podporu programu Erasmus. V rámci kampaně bylo vytvořeno logo, vizuály, webové stránky a Facebookový profil Stazujeme.cz. Po dobu kampaně probíhala soutěž pro účastníky a absolventy stáží s názvem #VyhrajEurovíkend o nejlepší textové a videopříspěvky s tématem Pobyt na zahraniční stáži. Příspěvky byly postupně publikovány na webu a o vítězi se rozhodovalo hlasováním...

číst více
Steilmann

Steilmann

Pro módní společnost Steilmann vedeme druhým rokem korporátní i produktovou komunikaci. Kromě Media Relations i na sociálních sítích (Facebook , Instagram), které nebyly předtím společností využívány...

 

číst více
IPD Forum - zajištění medializace mezinárodní konference Brno, Praha

IPD Forum - zajištění medializace mezinárodní konference Brno, Praha

IPD Forum Israel Public Diplomacy Forum („IPD Forum“) je nezisková, nepolitická, vzdělávací organizace, která má za cíl vzdělávat veřejnost napříč celým světem o mezinárodních vztazích a problémech Izraele a Středního východu. Organizace pořádá konference pro širokou i odbornou veřejnost na univerzitách a v organizacích po celém světě. V roce 2017 uskutečnila turné konferencí také v České republice a na Slovensku. BMPR se stalo partnerem Fora pro komunikaci s novináři v České republice.

číst více
ELI LILLY - Příběhy dětské endokrinologie

ELI LILLY - Příběhy dětské endokrinologie

Eli Lilly je nadnárodní farmaceutický koncern, který mimo jiné vyrábí a distribuuje hormonální léčbu endokrinních onemocnění. Cílem kampaně bylo v roce 2015 šířit osvětu o poruchách růstu u dětí. Aby se rodiče nebáli tohoto onemocnění a uvědomili si, že včasná léčba jejich dětem zajistí plnohodnotný život.

číst více

Nalezeno: 27 záznamů   |   Stránka: 1 , 2 , 3 , 4 , 5 , 6