cz | eng

TZ | BÍLÝ MEDVĚD S NOVÝM PRODUKTEM A LOGEM

PR agentura Bílý Medvěd, jediný mimopražský člen APRA, vstupuje do nového roku s dvěma novinkami. Tou první je produkt Kick UP, který by měl pomoci s marketingovou komunikací start-upům, začínajícím podnikatelům a malým a středním firmám. Druhou novinkou je pak změna korporátní identity agentury.

Nový produkt Bílý Medvěd není zacílen pouze na PR, ale na všechny komunikační oblasti. „Do projektu Kick UP se může přihlásit každý, kdo potřebuje v začátcích podnikání poradit s marketingem. Služby jsou určeny také pro firmy a podnikatele, kteří jsou na trhu již delší dobu a chtějí do své komunikace vnést svěží vítr, ale mají pocit, že si služby profesionální agentury nemohou dovolit,“ uvádí Pavla Střechová, managing director Bílý Medvěd Public Relations. To u produktu Kick UP neplatí, agentura tyto služby nabízí za zvýhodněnou cenu. Zájemci ale musí splnit podmínky, mezi které patří působnost na trhu maximálně 3 roky nebo obrat do 25 milionů korun ročně.

Poté se jim otevírá cesta ke třem oblastem služeb, mezi které patří marketingové poradenství, krátkodobé kampaně a PR školení. „V rámci poradenství je možné vybrat si mezi individuálními konzultacemi a týmovým brainstormingem. Pro klienta provedeme také analýzy a navrhneme komplexní strategii marketingové komunikace. Tu si klient následně realizuje sám, pro krátkodobé kampaně pak může za zvýhodněných podmínek využít našeho zkušeného týmu,“ vysvětluje Pavla Střechová.

Agentura Bílý Medvěd připravila na rok 2014 seriál PR školení, který bude probíhat v Brně a ve čtyřech blocích obsáhne všechny oblasti a nástroje public relations. Školení jsou určena všem zájemcům, klienti využívající služeb Kick UP mají nárok na zvýhodněnou cenu.  „Jako agentura, která v Brně a na Moravě v devadesátých letech s PR začínala a prošlapávala mu zde cestu, jsme chtěli vytvořit důstojnou alternativu vzdělávacím programům, které se konají povětšinou v Praze, a šířit tak povědomí o pravé podstatě public relations i zde. Program školení je již připraven, podrobnosti a termíny zveřejníme na přelomu ledna a února,“ dodává Pavla Střechová. Více informací mohou zájemci najít na speciální microsite (www.kickup.cz), která byla pro nový produkt vytvořena.

Kromě nového projektu vstupuje Bílý Medvěd do roku 2014 také s novým logem. Tento krok dále vysvětluje Pavla Střechová: „Cítili jsme, že je již čas na změnu. Protože jsme ale agentura s letitou tradicí, nechtěli jsme příliš odbočovat od naší původní identity. Logo jsme tedy upravili tak, aby působilo svěžeji a zároveň bylo lépe použitelné pro nejrůznější účely. V korporátní identitě nám zůstaly, i když v mírně transformované podobě, také oranžové a stříbrné tečky.“ Agentura v rámci rebrandingu měnila nejen logo, ale spustila také nový web (www.bmpr.cz) a související merkantilní tiskoviny. S novým logem se měli možnost poprvé seznámit klienti a partneři Bílého Medvěda PR u vánočního dárku, kdy kromě tradiční lahve se stejnojmenným long drinkem dostali ponožky z merino vlny s první aplikací nového vizuálního stylu.

<< zpět na seznam