Bílý Medvěd těží PR pro MND
Uspěli jsme ve výběrovém řízení na PR spolupráci s MND - Moravskými naftovými doly. Našim úkolem bude zvýšit počet českých spotřebitelů, kteří mění dodavatele plynu, a přivést je právě k MND. A co vy? Rozhoupete se ke změně dodavatele plynu s námi? :)
Do výběrového řízení bylo pozváno celkem 7 agentur, do druhého kola pak postoupily tři z nich. V něm dostala každá z agentur za úkol do detailů rozpracovat jedno z prezentovaných témat. „Oceňujeme srdcový přístup, s jakým agentura k zadání v druhém kole přistoupila. Spolu s kvalitou odvedené práce a strategickým přístupem nás tak Bílý Medvěd přesvědčil, že právě on je to správnou volbou,“ vysvětluje rozhodnutí Lucie Kovalová, Brand Manager MND.
„Jsme nesmírně rádi, že se klient rozhodl právě pro naši agenturu. Spojuje nás totiž nejen Morava, ale také zápal, který do naší práce vkládáme. Stejně jako MND se tak budeme i my snažit z PR komunikace vytěžit pro klienta maximum,“ reaguje ředitelka agentury Bílý Medvěd Public Relations Pavla Střechová.
<< zpět na seznam