ČESKÁ CENA ZA PR PRO BMPR - JIŘIČKY V RÁJI
Tři projekty na shortlistech a jedno zvláštní ocenění v kategorii Průmysl. Takové je letošní skóre pro agenturu Bílý Medvěd v 9. ročníku české ceny za PR.
Zvláštní ocenění v kategorii Průmysl získala agentura Bílý Medvěd za projekt pro společnost EDEN Europe se sídlem v Adamově. Šlo o kampaň, která informovala okolí závodu o demolici staré výrobní haly opravdu netradičním způsobem. Stará výrobní hala byla nabídnuta hasičům k výcviku v reálných podmínkách. Již tento krok se setkal s velkým zájmem médií i okolí. Při demolici se zjistilo, že zde hnízdí jiřičky a společnost EDEN Europe demolici odklonila do doby, než jiřičky vyvedou mladé z hnízd. Tehdy se stala společnost EDEN Europe opravdu mediální hvězdou. Agentura měla na shortlistech ještě dvě želízka v ohni - v kategorii interní komunikace - FEI, Poklep party a v opět v kategorii Průmysl - Flaga - I LPG může být sexy, ty však získaly letos pouze bramborové medaile. Do letošního ročníku bylo přihlášeno celkem 118 samostatných projektů, přičemž většina z nich je přihlášena do více kategorií. Celkový počet přihlášek se vyšplhal na 209.
<< zpět na seznam