cz | eng

DOMOV PRO MNE, O.S. | BÍLÝ MEDVĚD A DOMOV PRO MMNE UVÁDÍ NOVOU CSR KAMPAŇ

Nápad, který se zrodil u piva v hlavě Pavly Střechové(Bílý Medvěd) a Libora Doležala(Domov pro mne), se podařilo uvést v život a vznikla ojedinělá CSR kampaň.

 

DMS kampaň má dnes kdekdo. Cena jedné DMS je stejná, jako částka, kterou člověk zaplatí za pivo. Tak vznikl slogan "Další pivo do mě, s Domovem pro mne". No a kde jinde tento slogan šířit, než v hospodách. A jak jinak, než na pivním podtácku. Pro pivaře je však třeba nějaký vtip. A jaký? Přece Pivrnec. Trochu vysoko nastavená laťka, ale proč si nastavovat nízké cíle? Obrátili jsme se přímo na pana Urbana, autora drsných vtipů, který nám pro tyto účely nabídl vstřícnou cenu. Zaslaného vtipu jsme se nejdříve sami lekli, ale vozíčkáři jej vzali lépe. Vždyť posláním občanského sdružení Domov pro mne je pomáhat lidem se zdravotním postižením žít běžným způsobem života, a humor a nadsázka k běžnému životu neodmyslitelně patří. Tak teď uvidíme co na to veřejnost. Finančně nápad podpořila firma Trido - garážová vrata.

 

<< zpět na seznam