cz | eng

Jak na interní komunikaci, CSR a eventy vám poradí naše školení

Každý chce mít spokojené a loajální zaměstnance. Jak ale zvolit ten správný způsob komunikace, který pomůže vytvořit pouto mezi nimi a vaší firmou? A jak mohou image firmy pomoci vhodně zvolený CSR projekt či zajímavý event? To vám poradíme na našem školení!

 

Zúčastněte se školení a workshopu se zástupci brněnské agentury Bílý Medvěd Public Relations, kteří vám poradí, jak na to.

  • Kdy: 16. dubna 2014 od 9:00
  • Kde: Roubalova 36a, Brno (sídlo agentury Bílý Medvěd Public Relations, s.r.o.)
  • Cena: 3 000 Kč + DPH (při přihlášce na 2 a více školení a pro členy Kick UP cena 2 500 Kč + DPH)
  • Přihlásit na školení se můžete zde

Školení bude v první části dopoledního bloku zaměřeno na komunikaci se zaměstnanci, v druhé se pak budeme zabývat posílenín pozitivního vnímání firmy za využití různých nástrojů komunikace (CSR, event management, guerilla marketing).

V části zaměřené na interní komunikaci se dozvíte nejen, jaké nástroje lze při komunikaci se zaměstnanci využít, ale naučíme vás, které z nich je efektivní zvolit pro vybrané situace. Na praktických příkladech si ukážeme, jak budovat pozitivní vztahy se zaměstnanci, dáme vám rady a tipy, jak připravit pro své zaměstnance např. zajímavý teambuilding  a ukážeme vám pomocí jakých kanálů s nimi efektivně komunikovat v průběhu celého roku.

V části věnované nástrojům na posílení image firmy vám vysvětlíme, proč je důležitá společenská zodpovědnost firmy, kdy je vhodné uspořádat tradiční event a kdy je naopak vhodné se přiklonit ke guerilla marketingu. Na praktických příkladech si ukážeme, co lze pomocí těchto nástrojů získat a čeho se vyvarovat.

V odpoledním bloku pak bude čas na řešení vašich konkrétních dotazů a problémů.

Pro koho je workshop určen?

  • Pro podnikatele, manažery, marketingové a PR specialisty, kteří chtějí zlepšit vztahy se zaměstnanci a nalézt efektivní způsob komunikace se stávajícími, ale i potenciálními zaměstnanci
  • Pro podnikatele, manažery, marketingové a PR specialisty, kteří chtějí posílit image firmy, ale nejsou si jisti, které PR nástroje jsou pro jejich podnikání vhodné

Na co se tedy můžete těšit?

  • Ukážeme vám vzorové příklady komunikace se zaměstnanci z každodenní praxe
  • Představíme vám jednotlivé nástroje, jejich výhody a nevýhody a řekneme si, kdy je vhodné je použít
  • Společně vybereme konkrétní produkt/problém/firmu a vytvoříme pro něj efektivní strategii

V ceně získáte:

  • 3 hodiny školení a praktických ukázek
  • 1 hodinový odpolední blok zaměřený na řešení konkrétních problémů vašeho podnikání
  • Tipy a triky na využití CSR, eventů a guerilla marketingu, aktuální trendy a příklady
  • Základní přehled nástrojů pro efektivní komunikaci se zaměstnanci a příklady vhodného využití
  • Inspiraci pro vaše podnikání
  • Občerstvení

Přihlaste se na školení ještě dnes!

Školením a workshopem vás provedou:

Zuzana Blažejová

Zuzana má bohaté zkušenosti s přípravami a vedením PR kampaní pro klienty převážně na slovenském trhu. Její služby při media relations, event a guerilla marketingových aktivitách využívají významní mezinárodní klienti, jakými jsou například IKEA, Janssen Cilag, Santen Oy nebo FLAGA, ale také menší regionální společnosti.

Hana Brychtová

Hana se v rámci PR specializuje zejména na event management. Při kampaních pro významné klienty, jako je např. Mr.Baker, IKEA, Janssen Cilag, Direct Alpine nebo Santen Oy, ale ráda využívá i více odvážnější guerilla marketing. Klientům radí s interní komunikací a angažuje se v CSR projektech a jejich využití při budování pozitivního vnímání firmy a značky.

<< zpět na seznam