Jak na PR a copywriting v online světě
Chcete ze sociálních sítí a dalších online nástrojů vytěžit maximum pro své podnikání? Na našem školení vám poradíme, jak na to! Připraveny pro vás máme nejen konkrétní rady a tipy, ale také spoustu případových studií a navíc se zaměříme i na vaše konkrétní problémy.
- Kdy: 14. května 2014 od 9:00
- Kde: Roubalova 36a, Brno (sídlo agentury Bílý Medvěd Public Relations)
- Cena: 3 000 Kč + DPH (při přihlášce na 2 a více školení a pro členy Kick UP cena 2 500 Kč + DPH)
- Přihlásit na školení se můžete zde
Co vás naučíme?
- Jak vybrat online nástroje vhodné pro vaši komunikaci a zvolit obsahovou strategii
- Co by měl z hlediska content marketingu obsahovat váš web
- Jak vaši činnost podpořit kreativním blogováním
- Jakým způsobem nastavit vaši komunikaci na Facebooku a čím je vhodné ji popohnat tak, aby vám přinášela potřebný užitek
- Jak poznat, na kterých sociálních sítích se vám vyplatí být aktivní a jak jimi posílit vaši marketingovou komunikaci
- Jak psát poutavé texty pro online nástroje tak, aby zaujaly vaši cílovou skupinu
Pro koho je školení určeno?
Pro podnikatele, manažery, marketingové specialisty a každého, kdo hledá konkrétní rady, jak využít online média pro posílení marketingové komunikace a prodejů.
Registrujte se ještě dnes!
Školením vás provedou:
Václav Baženov
Václav se specializuje na online média a sociální sítě. Bohaté zkušenosti má také s vedením klasických PR kampaní a copywritingem pro velké mezinárodní klienty jako je FLAGA, E.ON nebo McCain Foods. V současnosti spravuje např. facebookové stránky Stážujeme.cz nebo Prindor&Obalový design.
Martin Čepička
Martin se specializuje na klienty v technických a často velmi specifických oborech, pro které vede PR a marketingové kampaně a připravuje kreativní texty. Mezi klienty v jeho péči patří například největší výrobce elektronových mikroskopů FEI nebo Viadrus, dodavatel kotlů. Martin dlouhodobě spravuje facebookovou stránku Obrázky z elektronových mikroskopů.
<< zpět na seznam