Mediální školení s BMPR
Každý z nás se snaží se svými produkty, službami či CSR dostat do top médií. Najednou je tu krize (ta může potkat každého), média se mohou přetrhnout samým zájmem a my bychom se medializaci nejraději vyhnuli. To by však byla pro naši dlouho a nákladně budovanou firemní i personální image cesta do pekel. Na to, jak těmto situacím čelit, Vás připravíme na našem mediálním školení.
Na základě zájmu Vašich kolegů, našich zkušeností se školením týmů IKEA, NC Královo Pole, HARTMANN-RICO a především na základě úspěšného vedení krizových komunikací jsme pro Vás připravili
dne 17. 6. 2015 MEDIÁLNÍ ŠKOLENÍ
Mediální školení je určeno pracovníkům marketingových oddělení, produktovým manažerům, tiskovým mluvčím, ředitelům společností, členům správní rady společností, politikům a dalším lidem, kteří již zkušenosti s médii mají, a proto cítí potřebu se posunout na vyšší „level“ komunikace s touto specifickou cílovou skupinou.
Jeho cílem je připravit účastníky na komunikaci s různými typy médií jak teoreticky, tak i prakticky.
Program:
9:00 – 12:00: Teoretická část
Dozvíte se o úskalích v osobní i písemné komunikaci, kdy uspořádat tiskovou konferenci a kdy se jí vyhnout. Teoreticky Vás připravíme na praktické vystoupení před kamerou. Vysvětlíme si rozdílnost vystoupení pro různé typy pořadů.
13:00 - 15:00: Praktická část
Nácvik reálné konfrontace s reálným televizním štábem.
Cena školení:
Cena: 8 900 Kč
Early birds do 26. 5.: 8 000 Kč
Počet účastníků je limitován 10.
Přihlašovat se můžete na e-mailu info@bmpr.cz.
Lektoři:
Pavla Střechová a Roman Šenkýř – jsou již téměř 20 let v čele jediné mimopražské PR agentury, která je zakládajícím členem APRA. Pod jejich vedením agentura získala certifikát kvality řízení CMS a dosáhla mnohých prestižních ocenění. Přednášejí na univerzitách na téma PR a krizové komunikace.
<< zpět na seznam