TZ | NOVÁ MARKETINGOVÁ KONCEPCE TRUMF INTERNATIONAL
Servis, stabilita a pružnost. To jsou tři hlavní pilíře, o které se ve své nové marketingové koncepci rozhodla opřít česká společnost TRUMF International, výrobce koření a kořenících směsí pro profesionály v oblasti gastronomie, masného průmyslu a konzervárenství. Do vizuální podoby pro marketingovou komunikaci tyto hodnoty převedla reklamní agentura FOUR EYES Production.
„Pro ztvárnění jsme si vybrali jednoduché piktogramy, které jsou snadno použitelné na všech reklamních materiálech. Při jejich tvorbě jsme vycházeli z marketingové koncepce a cílové skupiny, kterou tvoří především potravinářský a gastronomický B2B trh,“ uvádí Ing. Čestmír Kubečka, výkonný ředitel společnosti. S novou grafikou se tak budou nyní čeští i zahraniční zákazníci TRUMF International potkávat doslova na každém kroku.
„Chceme, aby naši zákazníci věděli, na co se při spolupráci s námi mohou spolehnout. Z dlouholeté působnosti na českém i zahraničních trzích si uvědomujeme, že právě tyto tři hodnoty jsou pro zákazníky v našem oboru nejdůležitější a proto je chceme aktivně komunikovat,“ doplňuje Kubečka. Slovo „servis“ v nové marketingové koncepci vyjadřuje šíři nabídnutých služeb zákazníkům od návrhů vlastních receptur a směsí koření až po rady a tipy, „stabilita“ pak vysokou a stabilní úroveň kvality a „pružnost“ schopnost přizpůsobit se termínům klientům.
<< zpět na seznam