PR Workshop: Budování vztahů s médii a novináři
Chtěli byste dát světu vědět o svém podnikání skrze média? Nevíte, kde začít a které novináře oslovit? Máte obavy z nezájmu žurnalistů? Zúčastněte se 14. října 2014 workshopu se zástupci brněnské agentury Bílý Medvěd Public Relations, kteří vám poradí, jak na to.
- Kdy: 14. října 2014
- Kde: Roubalova 36a, Brno (sídlo agentury Bílý Medvěd Public Relations s.r.o.)
- Cena: 2 490 Kč + DPH
Workshop bude zaměřen na vztahy s médii. Během dopoledního bloku se dozvíte nejen, jaké PR nástroje lze při komunikaci s novináři využít, ale naučíme vás, které z nich je efektivní zvolit pro vybrané situace. Na praktických příkladech si ukážeme, jak strategicky budovat vztahy s médii. Dáme vám rady a tipy, jak komunikovat s žurnalisty a vytvořit úspěšnou tiskovou zprávu. V odpoledním bloku pak bude čas na řešení vašich konkrétních dotazů prostřednictvím osobních konzultací.
Pro koho je workshop určen?
- Pro podnikatele, majitele firem a manažery, kteří řeší marketing svépomocí
- Marketingové a PR specialisty, kteří chtějí zlepšit vztahy s médii
- Specialisty, kteří již s médii komunikují, ale hledají nezávislý pohled a inspiraci
Na co se tedy můžete těšit?
- Ukážeme vám vzorové příklady komunikace s médii z každodenní praxe
- Představíme vám jednotlivé nástroje, jejich výhody a nevýhody a řekneme si, kdy je vhodné je použít
- Společně vybereme konkrétní produkt/problém/firmu a vytvoříme pro něj efektivní strategii vztahů s médii
- Poradíme vám, jak vytvořit úspěšnou tiskovou zprávu
- V rámci osobních konzultací se zaměříme na vaše konkrétní problémy
V ceně:
- 3 hodiny praktického a kreativního workshopu
- Dvouhodinový odpolední blok zaměřený na individuální konzultace a řešení konkrétních problémů
- Základní přehled o nástrojích vztahů s médii a aktuálních trendech a příklady, jak je využít
- Inspirace pro vaše podnikání
- Občerstvení
Registrujte se ještě dnes na tomto odkazu!
Workshopem vás provedou:
Václav Baženov a Martin Čepička, PR specialisté z brněnské agentury Bílý Medvěd Public Relations, jediného mimopražského člena Asociace PR agentur s 18letou tradicí. Oba se zajímají jak o klasická, tak digitální média, a mají bohaté zkušenosti s medializací B2B i B2C technologicky zaměřených businessů jako jsou FEI, Flaga, Bosch, Top Tisk obaly, Šmídl nebo EDEN Europe.
<< zpět na seznam