cz | eng

TZ | Soutěž Site of the Year 2014 vyhrál web Twinings

Absolutním vítězem soutěže Site of the Year 2014, kterou každoročně pořádá česká IT společnost Kentico Software, se stal britský web výrobce čajů Twinings. Mezi vybrané webové prezentace, z nichž vzešli vítězové v celkem devatenácti různých kategoriích, se zařadil také český web společnosti Mountfield. V kategorii Nejlepší e-shop ho nakonec porazil právě absolutní vítěz Twinings.

Do letošního ročníku se přihlásily stovky webových stránek ze všech koutů světa, které jsou postavené na softwarovém řešení Kentico. „Letos jsme zaznamenali o 36 % více přihlášených než v loňském roce. Vzhledem k tomu, že neustále roste také kvalita webů, nebyl výběr těch nejlepších vůbec jednoduchý,“ popisuje Petr Palas, zakladatel a CEO Kentico Software.

Firmy a organizace mohly své weby přihlašovat do 25. ledna. Odborná porota následně do každé z devatenácti kategorií vybrala tři finalisty. O vítězích jednotlivých kategorií pak během února a března rozhodovala online hlasováním veřejnost. „Tak tomu bylo u třinácti z nich. V dalších šesti speciálních kategoriích, které jsou buďto velmi technické nebo se jedná o veřejně nepřístupné řešení, jako je např. intranet, vybírala výherce porota,“ upřesňuje Petr Palas. Absolutního vítěze letošního ročníku pak určili hlasující. Stal se jím web britského výrobce čajů Twinings, který získal největší počet hlasů ze všech.

Z přihlášených českých webových prezentací se mezi užší výběr probojoval e-shop společnosti Mountfield, který pro předního prodejce zahradního vybavení připravila česká agentura Sprinx Systems, mající za sebou více než stovku realizací na platformě Kentico. „Velmi nás těší zařazení e-shopu společnosti Mountfield do finálního výběru, které jen potvrzuje jeho rostoucí oblibu mezi koncovými zákazníky,“ uvádí Ondřej Hloupý, produktový manažer agentury Sprinx Systems.

Petr Palas k tomu dodává: „Úspěch Mountfieldu dokazuje, že kvalita českých webů stále roste. Mezi světovou konkurencí se v Site of the Year pravidelně umisťují jedna až dvě české webové prezentace. V loňském ročníku dokonce brněnští ZebraCaps.cz v kategorii Nejlepší e-shop vyhráli.“

„Potěšilo nás, že vzrostl také počet přihlášených v kategorii Nejlepší implementace Kentico EMS. Potvrzuje se tím, že si stále více firem uvědomuje, že nestačí mít jen kvalitní webovou prezentaci, ale také ji propojit s celkovou marketingovou strategií a dalšími digitálními nástroji, jako je například marketingová automatizace nebo personalizace,“ uzavírá Petr Palas.

<< zpět na seznam