TZ | TOP TISK V KOMUNIKACI SÁZÍ NA DŮRAZ A JEDNODUCHOST
Společnost TOP TISK obaly, specialista na výrobu atraktivních produktových obalů, mění svou marketingovou komunikaci. Nový koncept zachovává stávající korporátní identitu a doplňuje ji o potlačenou barevnost a jasná sdělení „Obal prodává“ a „Obal musí zaujmout“. Motiv bude v nejbližší době využit pro billboardovou kampaň, polep firemních automobilů, pro PF a na visačku na vánoční dárky klientům. Koncept připravila brněnská agentura Kreatura.
„Oproti konkurenci jsme vždy dbali na to, abychom se v marketingové komunikaci odlišovali. Nyní jsme již cítili, že je čas posunout se opět o krok dál. Chtěli jsme naše výhody komunikovat jasně a jednoduše. To se dle mého názoru Kreatuře podařilo,“ popisuje rozhodnutí Martin Chalupa, obchodní ředitel Top Tisku. Kreaturu si Top Tisk vybral ve výběrovém řízení, kterého se zúčastnily celkem čtyři agentury.
„Ve vizuálu jsme chtěli spojit obal jako základní produkt Top Tisku se dvěma dalšími prvky – argumenty a emocemi. Pragmatické sdělení směřuje na cílovou skupinu manažerů, estetická rovina pak na grafiky,“ vysvětluje Michael Bečka z agentury Kreatura. Manažeři a grafici jsou zároveň dvěma hlavními cílovými skupinami, na které se komunikační kampaň Top Tisku zaměřuje.
Agenturu Kreatura si Top Tisk vybral pro dlouhodobou spolupráci. Vizuál by se tak měl v příštím roce objevit i v dalších komunikačních nástrojích.
<< zpět na seznam