TZ | BÍLÝ MEDVĚD OZNAMUJE SPOLUPRÁCI S TOP TISK OBALY
Brno, 8. července Agentura Bílý Medvěd Public Relations získala nového klienta. Je jím TOP TISK obaly, s.r.o. specializující se na výrobu skládaných lepenkových obalů. Bílý Medvěd začne pro TOP TISK během léta zajišťovat komunikaci nové unikátní technologie. Firma agenturu oslovila přímo na základě jejích referencí a se spoluprací souhlasila po představení projektu kampaně.
TOP TISK obaly je na českém polygrafickém a obalovém trhu od roku 1999. V tvrdé konkurenci firma uspěla díky své schopnosti pružně reagovat na potřeby zákazníka, což v té době zdaleka nebylo v oboru pravidlem. Od roku 2000 se specializuje na obaly z hladké lepenky. V nadcházející kampani chce TOP TISK oslovit potenciální klienty a také grafická studia.
„TOP TISK si dosud zajišťoval marketingovou komunikaci především vlastními silami. V poslední době jsme si uvědomili, že naši dobrou schopnost konkurovat ostatním výrobcům potřebujeme efektivně komunikovat. Přestože i nás zasáhl hospodářský pokles, bereme to jako příležitost vyniknout a rozhodli jsme se investovat do propagace formou public relations. Z našeho pohledu jde o efektivní vynaložení prostředků na marketing. Budeme komunikovat relevantní a zajímavé informace pro naši cílovou skupinu a věřím, že s dobrým výsledkem,“ vysvětluje Michal Chalupa z TOP TISKu.
Agentura Bílý Medvěd Public Relations funguje od roku 1996 a je jedním ze zakládajících členů profesní organizace APRA. Zároveň jako jediný člen má sídlo mimo Prahu, v Brně. Agentura realizovala komunikační kampaně s důrazem na Public Relations pro české i nadnárodní společnosti – Santen Oy, Pfizer, Hartmann-Rico, FEI, NAY Elektrodom, Sazka, EcoPlus, Český Majáles, CARE.
<< zpět na seznam