TZ | DOMOV PRO MNE, O.S. | NETRADIČNÍ KAMPAŇ SKLÍZÍ PRVNÍ ÚSPĚCHY
Domov pro mne, o.s. spustilo před několika týdny netradiční DMS kampaň na pivních podtáccích. S vtipem Petra Urbana se snaží získat potřebné finanční prostředky na svůj chod.
Kampaň je již krátce po spuštění velmi úspěšná, což dokládá také počet doručených DMS zpráv. „Nemůžeme se srovnávat s velkými sbírkami, které jsou zřízeny například při povodních, ale ve srovnání s organizacemi podobnými Domovu, jsme získali během prvních dvou týdnů více DMS než mnohé organizace za celý rok“, uvedl Libor Doležal, výkonný ředitel Domova pro mne. Kampaň strhla vlnu zájmu také ze strany médií a živě se kampaň diskutovala také na sociální síti. „Medializace v regionálních (ale i celostátních) médiích je pro Domov velkým přínosem. Díky podobným akcím může získat další partnery a rozvíjet tak dále svoji činnost“, uvedla Pavla Střechová, ředitelka agentury Bílý Medvěd Public Relations, která s Domovem pro mne dlouhodobě spolupracuje. Podtácky jsou v současné době k vidění ve více než 30 restauracích a kavárnách v Brně. Obavy z toho, jak budou podtácky přijaty se nenaplnily, naopak, na mnohých místech se z hospod ztrácí, protože si je lidé odnáší domů. „Již nyní plánujeme dotisk a prozradím, že další akce na sebe nenechají čekat“, doplnil Doležal. A proč právě tento způsob prezentace? „DMS kampaň má dnes kdekdo, chtěli jsme ji proto od ostatních odlišit. Cena jedné DMS je stejná, jako částka, kterou člověk zaplatí za pivo, tak vznikl slogan Další pivo do mě, s Domovem pro mne“, vysvětluje Pavla Střechová. Vtip na podtáccích pochází z dílny předního českého kreslíře vtipů Petra Urbana. „K běžnému životu humor a nadsázka neodmyslitelně patří, chceme tak ukázat, že i my si ze sebe umíme udělat legraci“, uvedl dále Doležal. Bílý Medvěd PR k projektu přizval i jednoho ze svých klientů firmu Trido – garážová vrata, která nápad podpořila finančně. Slogan Otevíráme vrata k Domovu, byl použit na zadní straně podtácku.
Ojedinělá kampaň se zrodila v hlavě Pavly Střechové (Bílý Medvěd PR) a Libora Doležala (Domov pro mne). Cílem sbírky je upozornit na občanské sdružení a pomocí dárcovských SMS získat potřebné finanční prostředky na jeho chod.
Domov pro mne, o.s. Občanské sdružení Domov pro mne vzniklo v prosinci roku 1996. Cílem sdružení je vytvářet podmínky pro běžný způsob života lidí se zdravotním postižením, pomáhat jim žít běžným způsobem života, překonávat bariéry, aby mohli pracovat, studovat, starat se o svou rodinu a domácnost a věnovat se svým koníčkům stejně jako jejich zdraví vrstevníci. Pro své klienty Domov pro mne poskytuje služby osobní asistence, odlehčovací služby a pořádá rekondiční pobyty pro děti i dospělé.
<< zpět na seznam