cz | eng

TZ - IKEA ČESKÁ REPUBLIKA, IKEA SLOVENSKÁ REPUBLIKA - MAREK FELTL GENERÁLNÍM ŘEDITELEM

Praha, 29. května 2012 -- Marek Feltl, v současné době zástupce generálního ředitele IKEA Itálie, bude od 1. července 2012 vykonávat funkci generálního ředitele IKEA Česká republika, Maďarsko a Slovensko. Aby zaměstnanci IKEA dokázali skutečně naslouchat zákazníkům a lépe porozuměli tomu, jak lidé žijí a jak může IKEA přispět ke zlepšení jejich každodenního života, zahájí Marek Feltl svou činnost na nové pozici tím, že pro své kolegy zorganizuje v České republice, Maďarsku a na Slovensku nejméně 200 návštěv v domácnostech.

 

Marek Feltl nastoupil do společnosti IKEA v roce 1992 jako Logistics Manager pro IKEA Česká republika a od té doby pracoval v různých funkcích včetně strategického řízení (Business Navigation) pro Východní Evropu ve Švédsku, manažera obchodního domu IKEA v Praze na Černém Mostě, a zástupce generálního ředitele IKEA pro Českou republiku, Maďarsko a Slovensko.

Na své současné pozici zástupce generálního ředitele v IKEA v Itálii zodpovídá Marek za deset obchodních domů IKEA po celé Itálii (se zhruba 3 000 zaměstnanci), několik funkcí a také projektů na národní úrovni, včetně projektu Leader in Life at Home (Jednička ve všem, co lidé k životu doma potřebují). Tento projekt se zaměřoval na upevnění znalostí o tom, jak lidé žijí ve svých domácnostech, a vytváření nových způsobů, jak výrazně přispět k plnění lidských snů a překonávání každodenních nesnází pomocí chytrých řešení, která IKEA nabízí.

Ve společnosti IKEA je Marek Feltl uznáván pro své vynikající vůdčí schopnosti, smysl pro obchod, praktický přístup se zaměřením na konkrétní cíle a velkou míru pozornosti, kterou věnuje kolegům i zákazníkům.

„V našem regionu bych rád dál stavěl na skvělém základu, který se zde v průběhu let podařilo vybudovat, a to pokud jde o vysoce rentabilní obchodní domy a personál s výrazným zaměřením na zákazníka. Mým hlavním úkolem je zajistit růst IKEA v České republice, Maďarsku a na Slovensku také s využitím svých zkušeností z Itálie. Budu se snažit dodat některým z našich obchodních aktivit více emocionality, spontánnosti a určité odlehčení, aby byly pro naše zákazníky skutečně inspirativní,“ říká Marek Feltl.

Podle Marka Feltla existují čtyři významné předpoklady pro růst. Cenová dostupnost a relevantnost výrobků a řešení IKEA, které by měly odpovídat potřebám a snům co největšího množství lidí. Vitalita obchodních domů IKEA a jejich nabídky, aby zákazníci měli důvod IKEA navštěvovat a vždy zde našli něco nového a inspirativního. Dostupnost, tedy zkoumání možností zřizování nových obchodních domů a zavádění internetového prodeje e-commerce. Budování pověsti značky IKEA coby dobré společnosti, která stojí na straně většiny lidí a zaujímá přední postavení v otázkách ochrany životního prostředí a sociální problematiky.

„Jediný způsob, jak dosáhnout růstu, je vést celou organizaci k tomu, abychom při všem, co děláme, měli na mysli své stávající i potenciální zákazníky,“ uzavírá Marek Feltl.

Marek Feltl je ženatý, má dvě dospělé děti a kromě cestování a odpočinku při práci na zahradě se s nadšením věnuje in-line bruslení.

<< zpět na seznam