TZ | IKEA ČESKÁ REPUBLIKA, IKEA SLOVENSKÁ REPUBLIKA | OSLAVA DVACETIN NABÍDNE SLEVU NA VEŠKERÝ SORTI
Praha, 18. května 2011 -- IKEA slaví dvacet let na českém trhu. Dveře prvního obchodního domu IKEA se otevřely v Domě bytové kultury v Praze v roce 1991. Zákazníky čekají od 20. do 22. května oslavy ve švédském stylu a v pátek 20. května zcela výjimečná sleva – 20 % na veškeré zboží v sortimentu IKEA. Např. oblíbená 2místná pohovka KLIPPAN vyjde s touto slevou na méně než 3 200 Kč.
„Každý obchodní dům se oslav zhostí osobitým způsobem a nabídne tak návštěvníkům doprovodný program v duchu švédské pohostinnosti. Připravili jsme ochutnávky švédských specialit a nápojů, tisíce balonků, od rána zajímavý program, spoustu drobných dárků a mnoho dalšího,“ poodhaluje pozadí oslav Ondřej Kraus, ředitel obchodního domu Praha – Černý Most.
Největším lákadlem na oslavy dvacetin ale budou slevy. Zcela výjimečně pro tuto příležitost se IKEA rozhodla snížit ceny veškerého sortimentu (pátek 20. května) a doplňků nabízených v přízemí obchodního domu IKEA (sobota 21. a neděle 22. května) o 20 procent.
„Chceme touto cestou poděkovat všem svým zákazníkům za dlouholetou věrnost, kterou k nám chovají,“ pokračuje Kraus. Například křeslo POANG tak pořídíte za méně než 2 250 Kč a designovou lampu KNAPPA za necelých 500 Kč.
V pátek 20. května IKEA prodlužuje ve všech čtyřech obchodních domech otevírací dobu na dvacet hodin a to od 6:00 ráno do 2:00 následujícího dne.
PRYČ S BABIČČINOU ALMAROU
Když IKEA roku 1991 otevírala v tehdejším Československu svůj první obchodní dům, byl to počátek malé revoluce. Revoluce, která byla začátkem proměny našich představ v oblasti vybavení domácnosti a bytové architektury. Do domácností vstoupily světlé barvy, přírodní motivy a okouzlující švédský design. České domovy ožily, což uvítali také mladí lidé, kteří si do svých startovních bytů již nemuseli přinášet vybavení po svých prarodičích.
„Výrobky se švédskými kořeny lidem v Československu ukázaly funkčnost, design za dostupnou cenu a nový přístup k bydlení,“ popisuje situaci Kraus, který ve společnosti IKEA pracuje od samého začátku. Katalogy IKEA představují celý životní styl založený mimo jiné na myšlence pozitivního vztahu k přírodě i k lidem okolo nás. Dnes se v České republice ročně distribuuje téměř dva miliony katalogů.
100 TISÍC METRŮ ČTVEREČNÍCH NÁPADŮ A ŘEŠENÍ BYDLENÍ
Stejně tak, jako může díky jednoduché myšlence vzniknout pampeliškový lustr MASKROS designéra Marcuse Arvonena z kolekce IKEA PS, rozrostl se počet obchodních domů IKEA v České republice z původního jednoho na současné čtyři, jejichž celková rozloha představuje téměř 93 000 metrů čtverečních.
V listopadu 2011 přivítá zákazníky o polovinu větší obchodní dům Praha – Černý Most. Celková prodejní plocha všech obchodních domů IKEA v České republice se tak zvětší o dalších 11 500 metrů čtverečních a přesáhne tím pomyslnou hranici jednoho sta tisíc. Jen pro představu – to je plocha, která svými rozměry odpovídá přibližně 1 300 průměrným českým bytům. Spolu s rozlohou přitom stoupá i množství nápadů a inspirace pro lepší bydlení a počet návštěvníků. Jen za loňský rok jich obchodní domy IKEA v ČR navštívilo na 11 milionů.
IKEA
IKEA je společnost se švédskými kořeny vyrábějící zařízení do domácností, kterou v roce 1943 založil Ingvar Kamprad. Naším krédem je „vytvářet lepší každodenní život pro většinu lidí“. Z obchodního hlediska si klademe za cíl nabízet širokou škálu kvalitně navrženého a funkčního vybavení do domácností za ceny tak nízké, aby si je mohlo dovolit co možná nejvíce lidí. IKEA má celkem 301 obchodních domů ve 36 státech/oblastech, z nichž 34 obchodních domů vlastní a provozují držitelé licence mimo IKEA Group v 16 zemích/oblastech. Obchodní domy IKEA ročně přivítají celkem 590 milionů návštěvníků. Více informací naleznete na www.IKEA.com.
<< zpět na seznam