Zvládněte krizovou komunikaci s přehledem
Bojíte se krizové komunikace? Nemusíte! Naučíme vás, jak ji zvládnout. Na konkrétních příkladech si ukážeme, jak se vypořádat s krizovými situacemi nejen vůči klasickým médiím, ale také na sociálních sítích a v online světě.
- Kdy: 12. června 2014 od 9:00
- Kde: Roubalova 36a, Brno (sídlo agentury Bílý Medvěd Public Relations)
- Cena: 3 000 Kč + DPH
- Přihlásit na školení se můžete zde
Co vás naučíme?
- Jak sestavit krizový tým a podrobný plán krizové komunikace
- Jak se chovat, pokud plán nemáte a krize již propukla
- Jak zvládnout krizovou komunikaci na Facebooku a dalších sociálních sítích
- Jak měřit dopady krizové komunikace
- Konkrétní zásady a praktické rady, které se vám při krizové komunikaci budou hodit
Pro koho je školení určeno?
Pro podnikatele, manažery, marketingové specialisty a každého, kdo hledá konkrétní rady, jak zvládnout krizovou komunikaci.
Registrujte se ještě dnes!
Školením vás provedou:
Zuzana Blažejová
Zuzana má bohaté zkušenosti s přípravami a vedením PR kampaní pro klienty převážně na slovenském trhu. Její služby při media relations, event a guerilla marketingových aktivitách využívají významní mezinárodní klienti, jakými jsou například IKEA, Janssen Cilag, Santen Oy nebo FLAGA, ale také menší regionální společnosti.
Hana Brychtová
Hana se v rámci PR specializuje zejména na event management. Při kampaních pro významné klienty, jako je např. Mr.Baker, IKEA, Janssen Cilag, Direct Alpine nebo Santen Oy, ale ráda využívá i více odvážnější guerilla marketing. Klientům radí s interní komunikací a angažuje se v CSR projektech a jejich využití při budování pozitivního vnímání firmy a značky.
Václav Baženov
Václav se specializuje na online média a sociální sítě. Bohaté zkušenosti má také s vedením klasických PR kampaní a copywritingem pro velké mezinárodní klienty jako je FLAGA, E.ON nebo McCain Foods. V současnosti spravuje např. facebookové stránky Stážujeme.cz nebo Prindor&Obalový design.
<< zpět na seznam