5 vět z PR fóra na téma
Minulý pátek se v Praze pod záštitou České asociace PR agentur konal seminář na téma „Public Relations a komunikace v době sociálních sítí“. Nebudu vás tu dlouze zatěžovat podrobnostmi, jen bych rád vypíchnul 5 vět, které během přednášek zazněly.
„Ďábel se skrývá v základním nastavení,“ pronesl Josef Šlerka z Ataxo Interactive, když vysvětloval, jak důležité si je uvědomit omezení každého média a tedy i každé ze sociálních sítí.
„Dnešní blogy jsou v podstatě noviny před 200 lety přetransformované do jiné formy,“ řekl Šlerka, aby poukázal na to, jakou volnost oproti klasickým médiím ta nová přináší.
„Někdy se modlím, aby hateři napsali sprosté slovo a já je mohl zabannovat.“ – Petr Ducháček, člen volebního štábu TOP 09 o nekonečných bojích s nastrčenými i samovolnými trolly na Facebooku.
„Kalousek si spravuje Facebook sám,“ řekl Ducháček, který to spolu s kolegy dělá za Karla Schwarzenberga.
„Telefonica O2 je zlá korporace od základů až po střechu - i když je to náš klient.“ - Pavel Hacker z Brandz Friendz o tom, jak se většina klientů po prvních zkušenostech se sociálními sítěmi divila, že je lidé ve skutečnosti nemají příliš v oblibě.
Václav Baženov
<< zpět na seznam