Dva měsíce s Bílými Medvědy
Když mi jeden den došel email od ředitelky PR agentury Bílý Medvěd Pavly Střechové s gratulací, že jsem byla jednou z výherkyň soutěže o stáž v této agentuře, měla jsem velkou radost. A to jsem ještě zdaleka nevěděla, co všechno mě čeká.
Hned první den byl příjemný. Nejenom, že slunce prosvítilo poslední dubnový týden, ale vřelost se odrazila i v samotném seznámení s Bílými Medvědy. A od toho dne začala má dvouměsíční zkušenost s prací v jedné z nejznámějších českých PR agentur naplno. I jako stážistka jsem měla napilno. V agentuře se do horké fáze dostalo hned několik zajímavých projektů, mezi něž patřila například velká oslava dvaceti let společnosti FEI nebo putovní výstava „Jsem jako ty“, díky které jsem se i já blíže seznámila s nemocí schizofrenie a zastyděla se, že jsem věřila pár mýtům s ní spojených. A jako každý stážista jsem i já měla na starosti vlastní projekt nezávislého sdružení Domov pro mne, který na podzim chystá velmi zajímavou akci, díky které bude opět pomáhat lidem se zdravotním postižením žít běžným způsobem života.
Ale má stáž zdaleka nebyla pouze o práci. Zažila jsem hned několik narozenin a s nimi spojené grilování na zahradě a předávání šerp medvědích „exprtů“ nebo jsem se podívala, jak medvědice Zuzka neúnavně cvičí nového pejska a agenturního oblíbence Ozaiáše. Každý den v Bílém Medvědovi zkrátka přinesl něco nového.
A jak jinak se rozloučit s Bílým Medvědem než bouchnutím flašky stejnojmenného vynikajícího drinku? Lahodný sekt doplněný vodkou stál za to, stejně jako celá stáž v této agentuře. A co jsem se naučila? Mimo jiné hlavně to, že „rozdíl mezi dobrým a skvělým je v trošce úsilí navíc“. A to je dobré vědět.
Jana Frolcová
<< zpět na seznam