Blog - ano či ne?
Čte dnes ještě vůbec někdo blogy? Zdálo by se, že svou dobu na výsluní mají už nenávratně za sebou. Kolik asi tak lidí má svého oblíbeného blogera či blog, který pravidelně navštěvují, aby hladově hltali každý nový článek? Moc asi ne. O takové vlivné síle, jakou si vytvořili ti nejznámější blogeři ve Spojených státech, si ti čeští mohou navíc nechat pouze zdát.
Sociální sítě už blogy dávno překřičely a není divu. Jsou totiž místem, kde má uživatel vše hezky pohromadě. Na jedné kopě se tak na sebe lepí vaši přátelé, bývalí spolužáci, kolegové z práce, aktuální zprávy či novinky o vašich oblíbených produktech a značkách. I v téhle skrumáži však mají blogy své místo. Díky jednoduché ale o to víc kouzelné funkci nazvané jednoduše „sdílení“ jsou sociální sítě právě tím, co může blog udržet při životě a dostat článek na něm publikovaný k více lidem. Tak se dnes můžou rodit thought leadeři.
Sociální sítě (o Twitteru ani nemluvě) navíc představují značně omezený prostor pro vyjádření vašeho názoru. Ačkoli jedno známé pravidlo doporučuje snahu vyjádřit vše důležité na co nejmenším místě, lehce se tak pohřbí osobitost autora článku, která je pro blog nezaměnitelná. Právě proto blogům říkám „ano“ a i proto jsme se rozhodli založit ten náš.
Přispívat na něj budou všichni z nás, každý bílý medvěd. Díky tomu na vás z každého článku dýchne odlišná osobitost, jejichž mix tvoří alchymii v naší agentuře. Nečekejte od nás žádná hodnocení nebo nedej bože plivání a znehodnocování „konkurenčních“ marketingových kampaní. Od toho tu jsou jiní, kteří to dělají s chutí a vervou. My budeme psát o tom, co nás v PR branži zaujalo, co nás potěšilo či co nás trápí. Dozvíte se o tom, co se děje v naší agentuře, a občas poodkryjeme pokličku a necháme vás nahlédnout, jak to mícháme my.
Václav Baženov
<< zpět na seznam