PR - dobrý sluha, zlý pán
V USA se utkali dva velice vyrovnaní kandidáti v urputném souboji o prezidentské křeslo. V naší malé zemi máme kandidátů více a jsou dokonce mnohem pestřejší:-)
Většina národa je naprosto bezradná, prostě proto, že si těžko dokáže představit v čele tohoto státu moravského Japonce, nebo extravagantního pedagoga a umělce - i když právě tito mají své PR nejlépe zvládnuté. Další kandidáty si zase neumí v prezidentském úřadu představit pro jejich beztvarost, možná právě proto, že dobrou PR kampaň nemají. Mohutná petiční vlna svedla dohromady na podpisových arších lidi s naprosto různou motivací. Pochybuji, že by šlo o skutečnou vůli vidět tohoto člověka jako hlavu státu. Naopak by mohly uvedené alarmující příklady přimět lidi ke skutečnému zamyšlení a hlavně přivést k volbám. Ani sebelépe zvládnutá PR kampaň však nezaručí, že nás ten, kterého díky ní zvolíme, bude v prezidentské funkci kvalitně reprezentovat. Jsem šťastná, že mohu pracovat pro takové klienty, jejichž produktům a službám opravdu věřím. IKEA na hrad:-)
Pavla Střechová
<< zpět na seznam