cz | eng

Šéf by je za to asi nepochválil.

Proto budu nekonkrétní. Od této příhody mám jasno, kterou hlídací agenturu bych si najala k hlídání svého areálu.

Chtěla jsem se v noci projít s přítelem svojí oblíbenou trasou, přes nejmenovaný hrad. Po chvílích krásných výhledů na rozsvícené podzimní nejmenované město jsme zjistili, že cestou nelze plynule v tuto noční hodinu kvůli mřížím pokračovat. Romantická nálada způsobila, že ani mříž nemohla být překážkou a my ji, s vědomím něčeho zakázaného a dobrodružného, přelezli. Asi tušíte, co bylo dál. Ještě jsme neudělali ani pět kroků a už se k nám blížila ochranka objektu. Očekávali jsme nelítostné vyhození a jen jsme ostražitě a náležitě submisivně očekávali, vybaveni omluvnými frázemi, jak ostré to bude. (Asi jako můj pes, který se v přítomnosti těch nejostřejších samců dokáže tvářit jako vykastrovaná fenka, ale to je na jiný příběh).

A teď to překvapení. Místo drsného pracovníka ochranky nás oslovil milý mladý muž ve slušivé uniformě (nikdy bych nevěřila, že tohle JÁ napíši!!:-o) a zdvořile nás požádal o chvíli strpení, že u sebe nemá klíče, aby nás mohl pustit tam, kam míříme. Vzápětí přispěchal jeho kolega s klíči a s přáním hezkého večera nás oba doprovodili k další průchozí brance a my mohli pokračovat v naší romantické cestě. A která že to byla ochranka? Tady to tedy nezveřejním, ale určitě to řeknu všem svým známým. WOM (Word of mouth marketing - tedy šeptanda) je také jeden ze silných nástrojů v PR.

 

<< zpět na seznam