HARTMANN-RICO
HARTMANN-RICO je jedním z nejvýznamnějších distributorů zdravotnických a hygienických potřeb v České republice. Pro tuto společnost jsme zajišťovali kompletní korporátní komunikaci. Z velmi úspěšných dílčích projektů můžeme jmenovat především:
Autolékarničky HARTMANN-RICO: autolékárnička není jen povinnost, ale může pomoci zachránit život, proto je důležitý kvalitní obsah. Česká cena za PR.
CSR projekt Handicap Tour – Značení turistických tras pro vozíčkáře. Česká cena za PR.
Krizová komunikace – rušení výrobního závodu. Přes čistě negativní sdělení jsme díky pečlivému naplánování sledu informací dosáhli pouhých 3 % negativních zmínek, a to pouze v titulku.
Během pěti let spolupráce se nám podařilo (vzhledem ke konkurenci) posunout společnost na první místo v počtu mediálních výstupů za rok (přes 600). Přes vysoký počet výstupů jsme udrželi i jedno z nejvyšších hodnotových zabarvení.
Případová studie zde
<< zpět na seznam