cz | eng

Viadrus

Pro tradičního českého výrobce kotlů a topné techniky zajišťovali komplexní marketingovou komunikaci, zahrnující propagaci značky i jednotlivých produktů. Prostřednictvím všech dostupných kanálů jsme budovali VIADRUSu pozici opinion leadera na trhu v oblasti vytápění.  

Šířili jsme tiskové informace o kotlíkových dotacích, nových produktech oceněních. Výsledky práce naší jsme podporovali na sociálních sítích.

Příklad: Kotel Herkules 68. Jako tvář kampaně jsme zvolili Jaromíra Jágra. Kromě čísla 68 bylo pojicím prvkem také to, že Jaromír Jágr je stálicí v hokejovém světě stejně jako firma Viadrus je česká společnost s dlouhou tradicí. (vydrží hrát/hřát dlouho..). Kampaň jsme zajitili na klíč:

  • zajištění kontaktu s Jaromírem Jágrem - vyjednání ceny, smluvní podmínky
  • scénář, režii, produkci spotu
  • nákup médií - sjednání výhodných podmínek v TV, tisku i outdoor
  • media relations - tiskové zprávy a media lobying
  • sociální sítě - zasáhneme ty, co nesledují média v reálném čase, pomocí sociálních sítí
  • virální marketing - Jágr na svém Instagramu adílel příspěvek v dresu Viadrus - jeho šíření jsme podpořili

Spot ke zhlédnutí zde. 

<< zpět na seznam