cz | eng

Případové studie

IKEA - Rebranding

IKEA - Rebranding

Posun vnímání IKEA z výrobce levného nábytku na výrobce i designových řad. V rámci kreativní kampaně jsme postupně představovali jednotlivé designové řady a jejich autory. Výsledek: vyvrcholením bylo uskutečnění první expozice IKEA na Designbloku a prokazatelný posun ve vnímání pozicioningu.

číst více
MÍSTO PIVA DO MĚ, DÁM TO DOMOVU PRO MNE

MÍSTO PIVA DO MĚ, DÁM TO DOMOVU PRO MNE

Na základě jednoduchého vzorce - Cena 1 DMS = cena jednoho piva jsme vytvořili kampaň, založenou na drsném hospodském vtipu Petra „Pivrnce“ Urbana.  Pivní podtácky s tímto vtipem vyzývaly k zaslání dárcovské SMS. Kampaň přinesla občanskému sdružení Domov pro mne, nejen finanční prostředky, ale vtipnou a neotřelou formou zvýšila povědomí o jejich existenci a službách.

Kampaň získala Českou cenu za PR

číst více
MEZINÁRODNÍ DEN BEZ TABÁKU

MEZINÁRODNÍ DEN BEZ TABÁKU

Mezinárodní den bez tabáku pod záštitou OSN připadá každoročně na třetí čtvrtek v listopadu. V rámci kampaně za odvykání kouření jsme spolu se Společností pro prevenci nemocí a za spolupráce se Společností pro léčbu závislosti na tabáku uspořádali vlastní akci, která měla podpořit rozhodnutí kuřáků přestat kouřit.

číst více
HANDICAPTOUR

HANDICAPTOUR

Hartmann-Rico je největším výrobcem a distributorem zdravotnických potřeb. V rámci své politiky social responsibility se rozhodl investovat do projektu „Handicap Tour“. Nejprve v Tatrách a posléze i v Brně byly zmapovány a slavnostně otevřeny stezky pro vozíčkáře. Ústředním sloganem Handicap Tour se stalo „Dřina–relax na vozíku? Zkuste naši turistiku!“.

číst více
BYSTRONIC: DEN OTEVŘENÝCH DVEŘÍ A SPOLEČENSKÝ VEČER

BYSTRONIC: DEN OTEVŘENÝCH DVEŘÍ A SPOLEČENSKÝ VEČER

Švýcarská společnost Bystronic otvírala v roce 2007 nové prodejně-servisní kanceláře v Brně. V prvním roce jejich působení v České republice jsme jim pomohli přivítat jejich stávající i potencionální obchodní partnery na „Hodině otevřených dveří“ následované společenským večerem v unikátních prostorách Technického muzea v Brně.

číst více
DNY SEXUÁLNÍ VITALITY

DNY SEXUÁLNÍ VITALITY

Problémy s erekcí trápí každého druhého muže, přesto se jen malá část z nich nebojí svěřit se se svým problémem lékaři. V rámci kampaně, jejímž cílem bylo toto téma odtabuizovat, vznikly i samostatné dny, které prostřednictvím special eventu a navazující medializace šířily osvětu.

číst více
KAMPAŇ ZA ODVYKÁNÍ KOUŘENÍ

KAMPAŇ ZA ODVYKÁNÍ KOUŘENÍ

Kampaň za odvykání kouření jsme vedli ve spolupráci se Společností pro prevenci nemocí i ostatními občanskými sdruženími, které se touto problematikou zabývají. Cílem kampaně bylo podpořit kuřáky v jejich snaze přestat kouřit a upozornit na skutečnost, že kouření je regulérní závislostí, která se musí léčit. Naším východiskem bylo, že kuřáci nepotřebují slyšet zákazy a zdraví škodlivé důsledky kouření, ale především poradit a podat pomocnou ruku.

číst více

Nalezeno: 27 záznamů   |   Stránka: 1 , 2 , 3 , 4 , 5 , 6